2012. szeptember 17., hétfő

Könyvespolcom - augusztus

Már szeptember közepe és én csak most vettem észre, hogy az augusztusi szerzeményeimről még nem is írtam. Így most gyorsan pótolom is az elmaradásomat.

Nagy lelkesedéssel vetettem bele magam a rukkolásokba-happolásokba, de nekem nagy csalódás ez a könyvcserélde. Én vigyázok a könyveimre, csak olyanokat rukkoltam, amelyek szép állapotban vannak. A legtöbb egyszer olvasott könyv volt, sőt olvasatlanokat is postáztam. Mert persze mindegyiket postáznom kellett. Ezzel nem is volt bajom, de cserébe én is szép könyveket vártam volna. Persze azért sikerült olyat is happolnom, amin nem látszik, hogy használt, de sajnos olyat is, amelyet amikor megláttam, elkapott a sírás.
Az sem tetszik, hogy rettenetesen nehéz jó könyvet happolni, és itt a jó alatt azt értem, hogy olyat, ami engem érdekel. Hiába bejelöltem már több, mint 100 olvasandót, mindig elviszik az orrom elől, akkor is, ha történetesen a gép előtt ülök és folyamatosan frissítgetek. Az biztos, hogy elhasználom a megmaradt happlehetőségeket, utána meg töröm magam az oldalról.

Amiket pedig happoltam:


SZÉP-kártyára vettem három Cicerós könyvet, de a negatív kritikákat olvasva, a Baljós csillagokkal úgy néz ki ráfaragtam. Nincs is kedvem belekezdeni az olvasásába.


Ugyancsak SZÉP-kártyás vásárlás Larissa Ione Daemonica sorozatának első két kötete. (erről majdnem megfeledkeztem)


Szintén a Líránál vettem még 3 Ulpiusos könyvet 2+1 akcióban, de ez már ténylegesen is pénzembe került. Ráadásul most is megvolt a szokásos "cirkusz" a lírásokkal, aminek a vége majdnem az lett, hogy nem vásárolok náluk többet.
A Felszabadított szerető régi vágyam volt, annak ellenére, hogy az az első FTT kötet, amelynek egyik főszereplője sem szimpatikus. Lara Adrian könyvével teljessé vált az Éjfél szülöttei sorozatom, és egy újba is belekezdtem, pedig megfogadtam - a bizonytalan megjelenések miatt -, hogy nem teszem. Lora Leigh buja pasijairól itt olvashatjátok a véleményemet.




0 megjegyzés: