2012. szeptember 9., vasárnap

Folyt. köv. (9)

Sylvia Day - Crossfire sorozat 


Sylvia Day - Hozzád kötve
Sorozat: Crossfire 1.

Műfaj: erotikus-romantikus
Kiadó: Ulpius-ház
Eredeti ár: 3999 Ft
Várható megjelenés: 2012. október 30.


Fülszöveg: „Ha könyvet kellene ajánlanom azoknak az olvasóknak, akik szeretik az Ötven árnyalat trilógiát, elsőként ezt a perzselő szerelmi jelenetekkel teli művet ajánlanám.” - Dear Author

NEW YORK TIMES BESTSELLER

Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám…

Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon…

Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat…

Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól…

„Day erőteljes története felizgatja s magával ragadja az olvasót…”

RT Book Reviews


Sylvia Day - Melléd láncolva
Sorozat: Crossfire 2.

Műfaj: erotikus-romantikus
Kiadó: Ulpius-ház
Eredeti ár: 3999 Ft
Várható megjelenés: 2012. december 05.

Fülszöveg még nincs.







Miért érdekel?
Igazából nem is tudom.
Az első rész fülszövege jóformán semmit sem árul el. Azoknak ajánlják, akiknek tetszett az agyonreklámozott Szürke. Azt nem is olvastam, de rengeteg negatív kritikát róla viszont igen. 
Day sorozata ellenben semmi reklámot nem kapott, talán ezért is figyeltem fel rá.
A sorozatból külföldön is még csak egy rész jelent meg, a 2. októberben, a 3. decemberben várható. Kíváncsi vagyok nálunk mikor fog megjelenni. Mert az Ulpius SAJNOS igencsak el van maradva pl. a megígért PNR kiadásokkal. Remélem nem azok rovására kezdenek bele új sorozatokba.
A borítók elég jók, az eredetieket vették át. Az első nem igazán tetszik, de a 2. köteté nagyon!

A sorozat részei:

1. Bared to You (2012) - Hozzád kötve
2. Reflected in You (2012.10.31.) - Melléd láncolva
3. Entwined with You (2012.12.31.) - ?


0 megjegyzés: