2012. szeptember 14., péntek

Hamarosan

A várható megjelenések között keresgéltem, amikor megakadt a szemem 4 igen érdekesnek ígérkező könyvön.

1. A négy közül ez a könyv érdekel a legjobban. Először nem is a borító keltette fel az érdeklődésemet, csak véletlenül olvastam el a fülszöveget. De az nagyon-nagyon megtetszett! Utána már a borítóját is jobban megnéztem. És, óóó, nagyon tetszik!

Jane Johnson - A szultán felesége
Kiadó: Athenaeum
Műfaj: szépirodalom
Oldalak száma: 464
Borító: füles, kartonált
Eredeti ár: 3490 Ft
Várható megjelenés: 2012. október 31.

Fülszöveg: 1677-et írunk. A két szolgálóleányával London felé, jövendőbelijéhez tartó szőke és kék szemű angol lány, Alice hajóját kalózok támadják meg. A kalózok a szép szüzet a szultánnak szánják, s nagy haszonnal el is adják a meknesi háremébe. A Versailles-i kastélyt felülmúlni vágyó, nagy lendülettel épülő meknesi szultáni palota legtöbb lakójának sorsát és mindennapjait a szultán kegyetlensége, és első felesége, Zidana intrikái határozzák meg. Egy nap Nus-Nus, a szultán írnoka, egy szudáni fekete törzsfőnök elrabolt fia a méregkeverőnél hagyja a Zidana által rendelt szerek listáját, és amikor visszatér a boltba, a kereskedőt holtan találja. A hirtelen megjelenő katonák az írnokot fogják le. Alice-hez hasonlóan, Nus-Nusra is szörnyű sors vár. Szorult helyzetükben egymásnál keresnek támogatást és menedéket, végül együtt szőnek terveket a hárem és a palota elhagyására, s a fekete fiú és a fehér angol lány egymásba szeretnek. Vajon sikerül elkerülniük balsorsukat és megmenekülni a biztos halálból? Milyen élet vár rájuk a fehér Európában?

2. Már régóta nézegetem ezt a könyvet a Cartaphilus oldalán, most végre van már magyar borító és fülszöveg is hozzá.

Jojo Moyes - Az utolsó szerelmes levél
Kiadó: Cartaphilus/Carta Light
Műfaj: romantikus
Oldalak száma: 576
Borító: puhatáblás
Eredeti ár: 3490 Ft
Várható megjelenés: még nincs róla infó

Fülszöveg: „– Biztonságosabbak vagyunk mi, férjes asszonyok?
– Igen.
– És ezek a nők miért fekszenek le magával?
– Nem tudom. Talán mert boldogtalanok.
– Maga meg boldoggá teszi őket.
– Egy kis időre, azt hiszem.
– Akkor maga dzsigoló? – És újra az a szája sarkában bujkáló mosoly.
– Nem, csak olyan ember, aki szeret férjes asszonyokkal szerelmeskedni.
Ezúttal a csönd a csontjaikig hatolt. Anthony szerette volna megtörni, csak tudta volna, hogyan.
– Én nem fogok szerelmeskedni magával, Mr. O’Hare."

Ellie századunk tipikus szinglije, aki az újságírói karrierje nyújtotta biztos jövedelmének és baráti társaságának köszönhetően alapvetően élvezi független életét. Jó kedélyét egyetlen dolog árnyékolja be: egy nős, családos férfiba szerelmes. A szerkesztőség archívumában – megírható téma után kutatva – véletlenül rábukkan egy levélre, melyben egy szerelmes férfi arra kéri kedvesét, Jennifert, hagyja ott a férjét, és utazzon el vele. Ellie az 1960-as években írt rejtélyes levélben saját titkos vágyait fedezi fel, ezért megpróbálja kibogozni a szerelmi történet szálait, bízva abban, hogy reményt meríthet a hajdani szerelmespár sorsából.
Az eseménydús, váratlan fordulatokban bővelkedő regényben a múlt és a jelen romantikus, megható, szenvedélyes – olykor erotikus – képei váltakoznak. Jennifer a múltban próbálja megtalálni elveszett szerelmét, az időközben újabb szerelmes levelekre bukkanó Ellie pedig a jelenben igyekszik felkutatni az egykori szerelmeseket, és megtudni, vajon egymásra találtak-e végül?

Jojo Moyes újságíróként kezdte pályafutását, 2002 óta főállású íróként dolgozik. Kilenc regényt írt. 2011-ben Az utolsó szerelmes levél, melyet 11 nyelvre fordítottak le, elnyerte a Romantic Novelists’ Association / Pure Passion Awards „Az év romantikus könyve” díját.

3.  És jön egy újabb Egmont Dark kötet is.

Jonathan Beet és a kallódó lelkek - Halott ember tava
Kiadó: Egmont-Hungary/Egmont Dark
Oldalak száma: 304
Borító: puhafedeles
Eredeti ár: 2999 Ft
Várható megjelenés: ?

Fülszöveg: A nevem Jonathan Beet. Beet, mint a répa.
Húsz éves vagyok, New Yorkban élek, és van egy titkom: látom a szellemeket.
Ez legutóbb is kimondottan nagy gondot okozott, amiért természetesen engem tettek felelőssé.

"Kösz, Charlie, az életem romhalmaz lett miattad!
Napok óta csak ez az egy gondolat ismétlődött a fejemben. Én idióta, küzdöttem az egyértelmű ellen, és mi lett a vége? Az, hogy egy New Yorktól legalább hatezer kilométerre fekvő diliházba száműztek. Rendkívül tanácstalan voltam. Fogalmam sem volt, ki segíthetett volna rajtam."

Akkor nem sejtettem, hogy a megpróbáltatásaim java még hátra volt.
Első látásra beleszerettem Cléóba, a bolondokháza egyik, gyakorlaton lévő ápolójába. Tőle hallottam, hogy érkezésem előtt az egyik, drogfüggő lány elszökött az intézetből. Unatkoztam, gondoltam utánanézek az ügynek. És abban a pillanatban belekeveredtem egy sorozatgyilkosságba...

4. Erre a könyvre is inkább a fülszövege miatt figyeltem fel. Viszont itt a borítót hiába néztem meg még egyszer, egyáltalán nem tetszik.

Jilly Cooper - Alma mater
Kiadó: Jaffa Kiadó
Oldalak száma: 792
Borító: kartonált
Eredeti ár: 3150 Ft
Várható megjelenés: 2012. szeptember 15.

Fülszöveg: Janna Curtis szexis, vagány, intelligens, és mélységesen hisz benne, hogy minden gyereknek joga van a lehető legszínvonalasabb oktatáshoz. Ezért is vállalja el egy angol vidéki kisváros anyagi és erkölcsi csőd szélén álló középiskolájának igazgatói állását, új esélyt kínálva azoknak a kallódó diákoknak, akiknek a sorsa rajta kívül nem sok embert érdekel. Hengist Brett-Taylor jóképű, okos, arrogáns... Meggyőződése, hogy ha megfizetik, a gazdag szülők gyerekeinek joguk van kiváló oktatáshoz, nyelvórákhoz, lovagláshoz és úszómedencés tornacsarnokhoz. Ezért is irányítja közmegelégedésre a Bagley Hallt, a kisváros exkluzív magániskoláját, ahol vagyonos családok elkényeztetett csemetéi keserítik meg tanáraik életét. A két ellentétes világot képviselő Janna és Hengist ellenállhatatlanul vonzódnak egymáshoz - ugyanakkor rendkívül idegesítőnek találják a másikat. Ám ha meg akarják menteni az iskoláikat, össze kell fogniuk. Miközben egymásra találnak a szenvedélyben, a két iskolából is mind több diák fedezi fel egymást, és azt, hogy különbözni legalább olyan izgató, mint hasonlítani!



0 megjegyzés: