2012. július 3., kedd

Könyvesboltból érkezett - június

Ebben a hónapban teljesen padlóra küldtem szegény pénztárcámat. Most hetekbe fog telni mire kiheveri, hogy kifosztottam. 

Megvettem életem első Cor Leonisos könyvét, de tuti nem ez volt az utolsó! És nemcsak azért, mert  még van egy Tündérkrónikák rész. :)


Minden héten figyelem az Ulpius Keddveddre akcióit. Egyik alkalommal a vámpíros könyveiket lehetett igen kedvező áron megvenni. Bár tudtam volna még mit a kosárba tenni, de végül két könyv mellett döntöttem. Kresley Cole Halhatatlanok alkonyat után sorozatának első része már korábban beszerzésre került, most a 2. és 3. rész került a birtokomba.


A Könyvmolyképző webshopja kicsit döcögősen, de elindult a hónap elején. Rengeteg könyvet tudnék tőlük vásárolni, jó lenne, ha máskor is csinálnának hasonló akciót, mint ami a nyitás első öt napjában volt. Mivel mindent amit szerettem volna úgysem tudtam megvenni, így megpróbáltam kicsit szűkíteni az óhajtott könyvek listáját. Brent Weeks trilógiájának első része már megvolt, most a másik kettő is a polcomon van. Benina Bíborhajú sorozatának, ill. Kerstin Gier Időtlen szerelem trilógiájának eddig megjelent kötetei is a csomagba kerültek. Plusz Sarah Dessen Tökéletes című könyve. A Kicsinek is akartam valamit; neki  Csukás Istvántól a Sün Balázst választottam.



0 megjegyzés: