2014. október 2., csütörtök

Az elmúlt hónapok

Az elmúlt hónapokban (lassan már egy éve) semmilyen bejegyzés nem volt a blogon, ám ez nem jelenti, hogy ne gondoltam volna rá, és hogy nem szeretném. Egyszerűen nem volt időm, nem volt kedvem hozzá. Azért rendszeresen rá-rá néztem és mindig örömmel töltött el, hogy az én távolságtartásom ellenére mindig van újabb és újabb követője a blognak.

Sokáig nem is volt kedvem olvasni, valahogy még ehhez is túl fáradtnak éreztem magam, így inkább filmnézéssel töltöttem azt a kevéske kis szabadidőmet. Nemcsak a könyvsorozatokat szeretem, hanem filmek terén is sorozatfüggőnek mondhatom magamat. Vámpírnaplók, The Originals, Trónok harca, The Reign, Egyszer volt, hol nem volt és még sorolhatnám azokat a sorozatokat, amelyeket néztem az utóbbi időben. Aztán ahogy beállt a filmes nyári szünet, újra kedvet kaptam az olvasáshoz. Amikor azonban olvastam, már nem maradt időm vagy erőm írni is róla itt a blogon.

Viszont úgy döntöttem most már megemberelem magam és nem hagyom veszni, azokat az órákat, amiket a blogolásba fektettem, főleg azért nem, mert oly nagy kedvvel és lelkesedéssel vágtam bele.

Mivel időm nem lesz több ezután sem, és azt sem szeretném, ha kényszernek érezném az írást, ezért ezentúl csak rövidebb bejegyzésekkel fogtok találkozni az oldalon. Ennek az is az oka, hogy személy szerint én nem szeretem olvasni a hosszú értékeléseket, sokkal inkább előnyben részesítem azokat a blogokat, ahol rövid, tömör véleményeket találok. Már csak azért is, mert az utóbbi időben jellemzően evés közben, vagy munkába menet a buszra várva, a buszon utazva van időn posztokat olvasni. A telefonomra mindig érkeznek a bloglovin e-mailek (imádom, hogy ezt beállítottam :) ), így szoktam értesülni a könyves világ dolgairól.

Újdonságokkal sem fogok igazán szolgálni, mivel annyi régebbi kiadású olvasatlan könyvem van, hogy szerintem, ha minden hónapban 5 könyvet olvasnék, akkor is a következő másfél évre lenne olvasnivalóm. Azért lehet, hogy el-el csábulok majd egy-egy frissebb kötet esetében, de nem ez a terv.

Nem túl régen olvastam Claudiánál arról, hogy sok esetben már pár hét után nem emlékszik az olvasott könyvre, még akkor sem, ha az éppen nagyon is tetszett neki. Ez adta az ötletet, hogyan is fogjak hozzá újra a blogoláshoz. Azokról a könyvekről fogok írni, amiket az elmúlt hónapokban olvastam, de nem írtam róluk semmit sem, max. a molyon egy rövidke értékelést vagy épp csak egy csillagozásra futotta az energiámból.
Kíváncsi vagyok mennyire emlékszem majd az olvasmányaimra és remélem Ti is velem tartotok ebben a "visszaemlékezésben."

Vajon én is így fogom törni az agyam, miről is szólt az a könyv?

2 megjegyzés:

Magnolia írta...

Örülök hogy visszatértél!
Ma már én is a rövidebb bejegyzéseket preferálom, az idő nagy úr :)

Gica írta...

Köszi :)

Néha úgy érzem, ha 48 órából állna egy nap, az is kevés lenne. Különösen most, hogy minden héten kötelező túlóránk van a munkahelyen. Ezek a rövidebb posztok is nagy kihívást jelentenek ezután :)