2012. június 5., kedd

Hamarosan

Könyvhétre várható

Idén 83. alkalommal kerül megrendezésre az Ünnepi Könyvhét.  Bizony nehéz időszak ez egy könymoly számára, ugyanis a  kiadók általában ezekre a napokra időzítik több újdonság kiadását. Idén sincs ez másképp, így most is dúskálhatunk majd a jobbnál jobb könyvekben. 
Most az általam leginkább olvasott kiadók könyvheti megjelenései között szemezgettem:

Agave Könyvek

Laurell K. Hamilton: Végzetes flört 

  • sorozat: Anita Blake, Vámpírvadász 17.
  • műfaj: urban fantasy
  • fülszöveg: itt


Még nem olvastam a sorozat egy részét sem, pedig már a négy első kötete a polcomon hever hónapok óta. De előbb-utóbb sor kerül rá!



Lissa Price: Testbérlők


  • műfaj: ifjúsági, sci-fi
  • fülszöveg: itt



Legelőször a borítóra figyeltem fel, szerintem nagyon jó! De a történet is izgalmasnak hangzik.



Geopen Kiadó


Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna


  • sorozat: Anna 1.
  • műfaj: ifjúsági
  • fülszöveg: itt

Ezt a könyvet várom a legjobban! A borító csodás, a téma szuper, s akiknek már volt szerencséjük olvasni, nem csalódtak benne. Remélem hamarosan kezembe vehetem.



Könyvmolyképző Kiadó

Benina: Megsebzett szabadság

  • sorozat: Farkasok nemzetsége 1.
  • műfaj: ifjúsági, történelmi romantikus
  • fülszöveg: itt

Még Beninától nem olvastam, de ha sikerülne végre rendelni a kiadó webshopjából, akkor biztos fogok, mert a Bíborhajú sorozatának köteteit tervezem megvenni. Igaz, ez teljesen más műfaj. Viszont szeretem a régi időkben játszódó romantikus történeteket, ami pedig különösen tetszik benne, hogy őseink a szereplői ennek a sorozatnak.

 Sarah Dessen: Altatódal


  • műfaj: ifjúsági
  • fülszöveg: itt

Még nem volt szerencsém az írónő könyveihez, de sokan dícsérik az írásait, így a már korábban megjelent Tökéletest is szeretném most megkaparintani a kiadó féláras akciójában. Ha tetszeni fog, akkor szerintem ezt is el fogom olvasni.


Cartaphilus Kiadó

James Dashner: Az útvesztő

  • sorozat: Maze Runner 1.
  • műfaj: ifjúsági, disztópia
  • fülszöveg: itt

Először a goodreedsen találkoztam ezzel a könyvvel, amikor éppen Hunger games  lázban égtem. Nagyon megtetszett a borítója, plusz elég jó értékeléseket is kapott. Nem is gondoltam, hogy nálunk is meg fog jelenni. Itt a magyar kiadás fotóját látjátok, ami nekem annyira nem jön be, az eredeti borító jobb. A fülszöveg sem igazán figyelemfelkeltő, de én már rég döntöttem: kívánságlistámra  került.

0 megjegyzés: