2012. május 25., péntek

Könyvesboltból érkezett

Ebben a hónapban már nem tervezek több könyvvásárlást, így összefoglalom májusi szerzeményeimet. Kicsit sikerült túlköltekeztem magam, de ha olyan jó kis akciót sikerült kifognom, akkor nincs mit tenni, be kell szerezni a vágyott könyveket! Most már csak le kellene ülnöm, és szép sorban olvasni őket.

Még hónap elején jutottam a következőkhöz:
- Torey Hayden: Egy gyerek
- Nora Roberts: Háborgó tenger
- Mary E. Pearson: Az imádott Jenna Fox

A legjobban nekik örültem:





Igaz még tavaly megjelent, de mivel úgy hallottam, érdemesebb először Clare másik sorozatának első részét olvasni, így vártam vele. Pedig már annyira szerettem volna folytatni Claryék történetét! De most itt van, végre. 







Mivel imádtam a Végzet ereklyéit, nem volt kérdés, hogy ez a sorozat is a polcomon fog csücsülni. Ráadásul egy szuper akciónak és kis szerencsének köszönhetően több, mint 50 % kedvezménnyel jutottam hozzá egy kemény borítós kötethez.






További szerzemények:
- Kristin Cashore: Graceling - A garabonc
- Kristin Cashore: Fire - Zsarát
- Julianna Baggott: Tiszták
- Catherine Fisher: Incarceron
- Johanna Lindsey: Fagyos tüzek

Jó kis lista, már csak azt kell eldöntenem, melyikkel kezdjem. :)

0 megjegyzés: