2012. május 10., csütörtök

Rovatok a blogon

Nem csak véleményeket olvashattok majd tőlem, ugyanis már hónapok óta rendszeresen látogatom a  Könyves blogok oldalát, ahonnan különböző ötleteket csipegettem, hogyan is színesítsem későbbiekben a blogot.
Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a sok-sok olvasási tippért, mivel olyan könyvélményekkel lettem gazdagabb, amit a Könyves blogok közösségéhez csatlakozott bloggereknek köszönhetek. Sok olyan könyv van, amit valószínűleg soha nem olvastam volna el, csak azért tettem, mert ezeken a blogokon felhívták rá a figyelmemet. Még egyszer köszi, köszi, köszi!!!

Amiket tervezek:

A Hamarosan rovatban az aktuális vagy következő hónap érdekesnek tűnő könyvújdonságait találod meg.
Terveim szerint havonta egy-két alkalommal összegzem majd a várható megjelenéseket vagy ahogy sikerül.


A Jön! Jön! Jön! -ben olyan kötetet láthattok, amit már régóta vártam, mert pl. kedvenc sorozatom következő része, vagy olyan szerző munkája, akinek szeretem az írásait. Sajnos néha olyan sokat kell várni egyes sorozatok folytatására (és nem azért mert még külföldön sem jelent meg, néha tényleg nem tudom, mit csinálnak a magyar kiadók), hogy tényleg piros betűkkel kell feljegyezni, VÉGRE megjelent.


Két állandó rovatot fogok bevezetni Folyt. köv., illetve Kérem a következőt! címmel.  Ezekben minden szombaton bemutatok egy-egy sorozatot, a két rovat pedig felváltva jelentkezik majd.



A Folyt. köv. olyan sorozatokról fog szólni, amelyek már részben/teljesen megjelentek magyarul vagy hamarosan kiadják nálunk is az első részét. A közös bennük, hogy még nem olvastam őket, viszont felkeltették az érdeklődésemet. 



A Kérem a következőt! általam már olvasott sorozatokat mutat be (írtam már, hogy sorozatfüggő vagyok?), olyat is, ami már befejeződött, olyat is, ami még nem.



Megosztom majd azt is, milyen új könyvekkel gyarapodott a magánkönyvtáram. Ebbe bele fognak tartozni olyan a könyvek is, melyek gyerekeknek szólnak, hiszen kislányomnak is rendszeresen vásárolok. Elszomorít, hogy olyan kevés gyerek olvas manapság, ezért fontosnak tartom, hogy már pici kortól megszerettessem a könyveket és az olvasást az én kicsimmel. Mivel akciótól függően hol sűrűbben, hol ritkábban kerülnek új kötetek a polcomra, ajándékba pedig csak alkalmanként kapok, (nyerni meg szinte sosem), így valószínűleg havonta fogom összefoglalni a beszerzéseimet.





0 megjegyzés: