2012. november 22., csütörtök

Larissa Ione - Elszabadult vágyak

Larissa Ione - Elszabadult vágyak
Daemonica 2.
paranormál romantikus
Egmont-Hungary, Egmont Dark, 2012
Oldalak száma: 432
Eredeti ár: 3999 Ft

Fülszöveg: Runa Wagner egyáltalán nem akart beleszeretni a jóképű idegenbe, aki mintha ismerte volna a legtitkosabb vágyait. De nem tudott ellenállni a hihetetlen szenvedélynek, amely lángra lobbant közöttük, és ami elhamvadt, amikor Runa rájött, hogy a férfi megcsalja. És furcsa változásokat is érzett saját magán…
Megfogadta, hogy bosszút áll a férfin, aki tönkretette az életét, és a nyomába eredt, ám ez oda vezetett, hogy Shade leggonoszabb ellensége foglyul ejtette őket.
Shade, a seminus démon, akin szerelmi átok ül, remélte, hogy sosem látja többé Runát. Ám mikor egy sötét tömlöcben ébredt a mérges és titokzatos erőt sugárzó Runa mellett, rájött, hogy a nő még veszélyesebb hatással van rá, mint valaha. Rabtartójuk varázslata arra kényszerítette őket, hogy átessenek a nászszertartáson, így egy életre egy párként kénytelenek élni. Együtt vették fel a harcot az őrült ellenséggel, akinek nem csak velük voltak tervei…

Ami a könyv elolvasása után eszembe jutott: Én bizony jobbra számítottam!

Az első részét imádtam ennek a sorozatnak, így nagyon örültem, hogy a 2. rész is egy karnyújtásnyira, a polcomon van. Nagy lelkesen kezdtem neki az olvasásnak, arra számítva, hogy ugyanúgy lenyűgöz, mint a Csábítás, de csalódnom kellett. Pedig a legtöbb molyos értékelés szerint ez még attól is jobb. Én viszont pont fordítva gondolom.

Azt elismerem, ez is ugyanúgy olvastatja magát. Izgalmakban, fordulatokban nincs hiány és a humoros részek sem maradtak el. Végig pörögnek az események, nincs idő unatkozni. Kicsit kiszámítható, viszont ugyanakkor csattanós is. És persze az erotika most is csakúgy sistereg.

Az első kötetben tökéletes egyensúlyban voltak a főszereplőkről, illetve a mellékszereplőkről szóló részek. Az a könyv tényleg Eidolon és Tayla könyve volt, annak ellenére, hogy más szereplők is fontosak voltak a könyvben. Ebben viszont elbillent az arány és sajnos rossz irányba. Szerettem volna több Shade-Runa közös jelenetet. Mert szerintem kevés volt, a többi szereplő szabályosan "elnyomta" őket. Néha már azt éreztem, nem is ők a főszereplők. Ugyanakkor mégsem bánkódtam, hogy így alakult, mert sem Shade stílusa, sem Runa személyisége nem tetszett.

Sokkal jobban szerettem és vártam a Kynan-Gem részeket. Nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz velük később és nagyon drukkolok nekik! Bár Kyt néha jól megráztam volna, hogy "szedd már össze magad és légy végre férfi", mégis szimpatikus maradt a túlzott önsajnálkozás ellenére is. Remélem most már végleg túl teszi magát az egész Lori-ügyön. Gem pedig egy igazi belevaló csaj! Ahhoz képest, hogy az első részben volt olyan pillanat, hogy felképeltem volna, mostanra igazán megkedveltem!

Shade karaktere nagyon megfogott az előző részben. Ezért is örültem annak, hogy már a 2. kötet róla szól, így nem kell sokat várnom az ő történetére. Mégsem olyan pasit kaptam, akire számítottam, akiről szerettem volna olvasni. Egy rejtélyes, izgalmas férfit vártam, de igazából az átkon és  a "különleges képességén" kívül nem sok érdekeset találtam benne. Még csak 3 napja fejeztem be a könyvet, de már alig emlékszem rá milyen is volt. Csalódást okozott, hogy ennyire felejthető.
A különleges képességétől, ahogyan megszabadítja a nőket a bennük rejlő sötétségtől, teljesen kiakadtam! Nem azzal volt bajom, hogy szerepel ilyen téma a könyvben, hanem azzal, hogy olyan volt, mintha ez az egész szado-mazo dolog bele lenne erőltetve.


Sokáig úgy éreztem, csakis a nászszertartás miatt szerelmes Runába, utána pedig, amikor már tényleg elhittem, hogy szereti, azt nem értettem, mit szeret abban a nőben?!  Sokan Taylara mondták, hogy idegesítő, nekem viszont Runa volt az! Még egy ilyen unszimpatikus nőszemélyt! A beszédstílusa, a vagánysága először nagyon tetszett. Amikor  a regény elején 1 év elteltével újra találkoznak, Shade totál beképzelt, és lekezelően bánik vele, Runa mégsem hagyja magát, magabiztosan viselkedik, frappánsan válaszolgat neki. Aztán egyre idegesítőbb lett, sőt egyenesen  irritáló!  Ahogy Shade-et többször is lehaverozta, attól legszívesebben a falra másztam volna! Arról nem is szólva, hogy már egy éve tud a különböző természetfeletti lények létezéséről, a munkája révén pedig rengeteg információt tudna szerezni róluk, ennek ellenére a tudása szinte nulla, és folyamatosan azon ámuldozik, a pasinak milyen furcsa a világa!
Igaz ugyan, Shade-del maradt annak ellenére, hogy nem úgy alakult a nászszertartás, ahogy kellett volna, de nekem akkor is teljesen hiteltelen volt az ő szerelme. Pl. amikor a s'genezis után az alakváltással kapcsolatban kérdezgette, úgy éreztem, csak a munkája miatt érdekli, nem azért, hogy jobban megismerje a férfit.

Bár többet, jobbat vártam ettől a kötettől, azért összességében jó kis könyv ez. A Daemonica világát még mindig ugyanúgy izgalmasnak találom. Remélem a következő részekben továbbra is nemcsak a seminusok, hanem más démonok, illetve természetfeletti lények is szerepet kapnak.
A harmadik rész Lidérc könyve lesz, akit eddig nem igazán tudtam megkedvelni, de a mostani könyv végén történt fordulat miatt most már az ő történetére is kíváncsi vagyok. De igazából a Gem-Kynan páros miatt várom naaaaaaagyon. Sajnos csak jövőre várható.

Ahogy én látom: 4 pont

0 megjegyzés: