2012. augusztus 3., péntek

Könyvespolcom - július

Júliusban összesen 23 könyvvel gyarapodott a magánkönyvtáram. Most már tényleg nem tudom hova rakni őket, szóval ebben a hónapban új könyvespolcot csináltatok :)

Bár darabszámra soknak tűnik, ennek ellenére nem költöttem sokat. Több könyvet is ajándékba kaptam, volt amit SZÉP kártyára vettem,  volt amit nyertem, amiért pedig fizetnem kellett, a legtöbbje kb. 600 Ft-ba került.

A 23 könyvből mindössze 2 ifjúsági irodalom és mégis ebből kerül ki az, aminek a legeslegeslegeslegjobban örültem. Ez nem más, mint Cynthia Hand Angyalsorsa. Már régóta fájt rá a fogam, de sose láttam igazán jó akcióban, így mindig halogattam a vásárlást. Több nyereményjátékon is játszottam érte, és most VÉGRE összejött! YA kategóriában még Rachel Vincent Sikoltók sorozatának első kötete került a polcomra. Erről már bejegyzés is készült: itt olvashatjátok.


A maradék 21-ből 13 paranormál romantikus, nagyrészt köszönhetően az Ulpius 1+1 böngészős akciójának. Már megkezdett sorozataim hiányzó darabjait, illetve a még hiányzó sorozatok köteteit szereztem be. Az ulpiusosok mellett az Egmont-Dark PNR könyvei közül Nalini Singh alakváltós sorozatának első két kötetének boldog tulajdonosa is lettem.


Négy könyv a mai korban játszódó romantikus regények nagyasszonyától, Susan Elizabeth Phillipstől való. Eddig még nem olvastam tőle, de most már ennek sincs akadálya :)


Már csak négy könyv maradt, hogy teljes legyen a lista. Kárpáti Zoltán könyvére már régóta kíváncsi vagyok. Így, amikor megláttam 400 Ft-ért a Líránál, egyből meg is vettem. Mary Jo Putney Őrzők trilógiájának első kötete szintén kedvező áron volt, szóval azt sem hagyhattam ki. Kaptam még egy Jodie Picoult és egy Karin Slaughter kötetet.


0 megjegyzés: