2012. augusztus 1., szerda

Kérdés díj

Grettytől kaptam ezt a díjat, amit most meg is köszönnék neki. Köszi Gretty!

De nem adta ám ingyen :)
- 11 dolgot el kell árulnom magamról
- 11 kérdésére válasznom kell
- 11 embert jelölnöm és linkelnem kell (visszaadni nem ér)
- 11 kérdést kell nekik feltennem



Először 11 dolog, amit tudni érdemes rólam:

1. Bár a molyon és a blogon is a Gica nevet használom, ha valaki személyesen így szólítana, sikítanék.
2. A világon a legfontosabb számomra a lányom. Érte bármit megtennék.
3. Kedvenc évszakom a tavasz.
4. Utálok hajat szárítani.
5. Egyszer szeretném kipróbálni a vadvizi evezést.
6. Félek a magasban.
7. Örök kedvenc a Több, mint testőr Kevin Costnerrel.
8. Kiskoromban szerettem lambadázni. Hát igen, akkor még az volt a módi.
9. Történelem-földrajz tanár szakon végeztem, de soha nem dolgoztam tanárként.
10. Mikor kicsi voltam, a repetáról azt hittem, az egy üdítőnek a neve.
11. Akkor vagyok a legboldogabb, amikor a pici lányom azt mondja: Anya, IMI! (=imádlak)

Gretty kérdései:

1. Általában mikor és hogyan szakítasz időt az olvasásra?
Legtöbbször este olvasok. Napközben nem nagyon van rá időm, olyankor a 22 hónapos lányom kisajátít magának.

2. Ha azt az időt nem olvasással töltenéd, akkor mi az alternatíva?
Hát, mivel 90%-ban este 10 után olvasok, így max. marad a filmnézés. :)

3. Minden általad olvasott könyvből készül bejegyzés?
Igen. 

4. Van valamilyen különleges, könyves rigolyád? (Ha igen, akkor micsoda?)
Már-már betegesen féltem-óvom őket, nehogy piszkos, gyűrött stb. legyen.

5. Ha kiadóvezető lennél, mi alapján választanál könyveket?
Sok szempontot kellene figyelembe venni: mire van igénye az olvasóknak, mi a kiadó profilja, mi lenne a legjövedelmezőbb stb. De ha lottómilliomos lennék és lenne egy saját kiadóm, átvenném a PNR könyvek jogait az Ulpiustól :)

6. Mi történik azokkal a könyveiddel, amikkel nagyon mellényúltál?
Irány a rukkola!

7. Térítesz-e olvasásra másokat a környezetedben?
Igen, főleg a tesóimat több-kevesebb sikerrel.

8. Ki a kedvenc női karaktered?
Nincs kedvencem.

9. Van-e olyan író, akit örökre eltiltanál attól, hogy történeteket vessen papírra?
Még egyenlőre nem találkoztam ilyennel.

10. Ha süt a nap, kék az ég, zöld a fű, nincsenek gondok, csak lehetőségek, olvasol vagy mással foglalkozol?
Elsődlegesen a kicsivel vagyok, de ha van valaki aki vigyáz rá, akkor olvasok.

11. Ha más témában kellene blogolni, mit választanál?
Valószínűleg filmekkel, tévésorozatokkal kapcsolatos élményekről írnék.

Az én kérdéseim:

1. Ki az az író, akivel szívesen találkoznál személyesen?
2. Melyik könyv az, amit szeretnél, hogy megfilmesítsenek?
3. Ha egyszer már pontoztál egy könyvet, előfordult, hogy később mégis változtattál rajta? Ha igen, miért?
4. Megfordult már a fejedben, hogy abbahagyod a blogírást?
5. Rokonaid, ismerőseid tudják, hogy blogot vezetsz? Olvasnak is téged?
6. Hogyan döntöd el mi lesz a következő olvasmányod?
7. Melyik könyv főszereplőjével rekednél egy lakatlan szigeten?
8. Mi a véleményed az e-bookról?
9. Kemény vagy puha? Mármint a borító :)
10. Melyik az a könyv, ami még nem jelent meg nálunk, de nagyon szeretnéd?
11. És hogy legyen egy nem könyves kérdés is: Milyen zenét hallgatsz szívesen?

Még csak újonc vagyok itt a blogszakmában és a molyon, így nem rendelkezem túl nagy ismeretségi körrel. Ezért 11 olyan személyt, akitől még nem kérdeztek, nem tudok megjelölni. Ha mégis jelöltem olyat, aki már megkapta, bocsi :)

Akiknem én adnám a díjat:

Elhaym - Elhaym blogja
Fay - Secret Dream Time
FFG - FFG Book
MFKata - MFKata gondolatai
Niki - Könyvesem
wilwaren - Nem harap a...
BlacRoze - Kiss the blacrose

2 megjegyzés:

Gretty írta...

Háh, ezen az ötös válaszon nagyon jót nevettem! :D

(Előbb rossz helyre kommenteltem. Megzavart az elrendezés. XD)

Gica írta...

Kár, hogy nem lottózom!