2012. augusztus 28., kedd

Játssz és nyerd meg az ősz egyik újdonságát!

Annyi, de annyi jó könyv jelenik meg idén ősszel, hogy csak kapkodom a fejem! Folyamatosan osztok-szorzok, kalkulálok, mi fér bele a költségvetésbe és  mi nem, mert sajnos mindet úgysem tudnám megvenni :( 
Ilyenkor két dologban szoktam reménykedni:
1. Megnyerem a lottóötöst.
2. Valamilyen könyves játékon nyerem meg az áhított könyvet.

Az első tuti nem fog összejönni, mivel nem is lottózom. De a második esetben azért talán van remény, bár nem vagyok valami túl szerencsés ezeken a játékokon.

Most viszont biztos, hogy valaki más lesz a szerencsés, hiszen ebben a játékban én leszek az, aki meglep valakit egy könyvvel.

A játék holnap, azaz augusztus 29-én fog kezdődni és 5 héten keresztül fog tartani. Minden héten más-más kiadó lesz a főszereplő. Tehát 5 hét - 5 forduló - 5 kiadó. Minden alkalommal 10 állítást olvashatsz majd az adott kiadóval, a kiadó könyveivel kapcsolatban. El kell majd döntened minden egyes állításról, hogy IGAZ vagy NEM IGAZ.

És van még egy BÓNUSZKÉRDÉS is!

A kiadó melyik őszi újdonságát szeretnéd megnyerni?

Vagyis írd meg azt, az adott fordulóban szereplő kiadó által szept./okt./nov.-ben megjelenő könyv címét, amire vágysz. 
A laszokat e-mailben küldd el nekem a gicaolvasgat@gmail.com címre. Egészen október 7-én éjfélig, vagyis a játék végéig várom az e-maileket bármelyik fordulóra vonatkozóan. Egy nyertes lesz, akinek a neve az október 8-ai sorsoláson fog kiderülni.

A játékon mindenki részt vesz, aki legalább egy fordulóban játszik és természetesen helyes válaszokat küld! De a neved annyiszor fog belekerülni a kalapba, ahány fordulóban helyes válaszokat adtál! Tehát minél többször játszol, annál nagyobb az esély, hogy Te nyersz!
Ha csak egyszer játszol, és a végén Te leszel a szerencsés nyertes, akkor azt a könyvet kapod meg ajándékba tőlem, amelyet az e-mailedben megjelöltél.
Ha többször játszol, és a végén a Te nevedet húzom ki a kalapból, akkor Te döntöd el, az általad megjelölt könyvek közül melyiket szeretnéd.

Tehát a játék holnap kezdődik! Hogy melyik kiadóval? Az legyen meglepi!

4 megjegyzés:

Kristina írta...

Wow, nagyon szuper a játék, mivel nekem sincs esélyem a lottón, így jövök hozzád játszani! :D

Gica írta...

Gyere, gyere :) És sose hagyjon el a remény! :DD

Gretty írta...

:DD Ez milyen demagóg biztatás már! :DD
De ettől függetlenül én is jövök. ;)

Gica írta...

:DD Most néztem meg nemrég autósmoziban a filmet. Azóta ez a szállóigém :)