2012. október 4., csütörtök

Könyvespolcom - szeptember

Szeptemberben 22 darab könyvvel lettem gazdagabb, plusz egy új könyvespolccal :D

Két könyvet is nyertem, mindkettőt blogos játékon és mindkettőnek nagyon örültem! (amúgy is csak olyan könyvekért szoktam játszani, amik érdekelnek) Niki blogján nyertem a Fogadj rám!-ot, Félcsinél pedig a Pusztító vihart. Ezúton is köszönöm nekik!!!


Rukkolás szerzemények:


A Vateráról évekkel ezelőtt már egyszer vásároltam könyvet, de rossz tapasztalat miatt, akkor megfogadtam, hogy többet onnan soha. Most újra felfedeztem,  és szerencsére igen jó (és nagy) vásárt csináltam. 



És még egy szerzemény. SZÉP-kártyás vásárlás:



És íme az új könyvespolcom! Nincs rajta minden könyvem, mert nem fért rá. Ezért még lesz több polc is hozzá, teljesen le majdnem a padlóig, plusz a mellette lévő falra, de momentán ennyire volt pénzem. Azért így is jól néz ki, nem?


3 megjegyzés:

Gretty írta...

Most gyilkoltál meg ezzel a gyönyörű, könyvespolc látvánnyal! :)))

Gica írta...

:DD
Még nem akartam feltenni a blogra a képet, csak ha kész lesz teljesen, de a könyvespolcos posztod után muszáj volt :DD

Gretty írta...

:) Igen finom módszerekkel tudom kierőszakolni az emberekből a könyvespolcuk képét! ;)